دانلود نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

دانلود نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگلReviewed by Mehdi on Jan 11Rating: 5.0دانلود نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگلدانلود نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل,دانلود برنامه سئو,دانلود سئو,سئو سایت,دانلود نرم افزار سئو,سئو,نرم افزار رتبه کلمه کلیدی,نرم افزار جستجو

دانلود نرم افزار جستجو رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

همیشه برای پیروز شدن باید اطلاعات کافی از اطراف خود به دست آرود و خود و رقبا را شناخت. شما با استفاده از نرم افزاره پیدا کردن رتبه کلمات کلیدی در گوگل میتوانید همیشه و به راحتی از قدرت خود یا پیشرفت کلمات و سایت خودتان در گوگل با خبر شوید.

سئو کلمه

دوستان زیادی به دنبال برنامه یا اسکریپتی بودند که بتونند جایگاه سایتشون با یک کلمه در موتور جستجو گوگل را به راحتی پیدا کنند و لازم نباشه که مثل شیوه قدیمی جستجو کردن در صفحات نتایج به دنبال بدست اوردن رتبه کلمه کلیدی بود. که واقعا هم حق دارند چون این کار هم یکی از مواردی اصلی در مانیتورینگ سئو سایت هست و روش قدیمی واقعا سخت و زمانگیر بود بخصوص اگه سایتتون مثلا تو صفحه ۱۰ گوگل باشه! حالا امروز میخوایم نرم افزار سئو رایگان و فوق العاده خوب برای پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل بهتون معرفی کنیم.

نحوه استفاده از نرم افزار جستجو کلمات کلیدی:

این برنامه هم که فارسی هست و فقط لازمه که نصبش کنید و وارد محیط برنامه که شدید دیگه همه چیز به زبان شیرین فارسی هست. فقط تو این برنامه دقت کنید که تعداد صفحه را میگیره که بهتره روی عدد ۱۰ قرار بدید.در ضمن مزیت این برنامه اینکه تو موتورهای جستجو بینگ و یاهو هم میتونه رتبه شما را نشون بده.

دانلود نرم افزار سئو

 

مطالب مرتبط

6 دیدگاه‌

  1. قیمت ربع سکه گفت:

    ممنون از نرم افزاری که برای دانلود گذاشتید.

  2. rozfilm گفت:

    ممنون که این نرم افزار گذاشتین ای کاش اموزش شو هم میذاشتین

    • Mehdi گفت:

      در مکان اول تعداد صفحاتی که میخواهید جستجو شود را وارد کنید مثلا ۳۵
      در سطر دوم کلمه کلیدی سایت خود مثلا “سئو سایت”
      و در سطر آخر لینک سایت بدون دبلیو و http وارد کنید
      موفق باشید

  3. کفسابی گفت:

    ممنون بابت تمامی مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *