چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟

چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟Reviewed by Mehdi on Jan 15Rating: 5.0چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟,دلیل سئو سایت,چرا باید سایت را سئو کرد,سئو کردن سایت,سفارش سئو,سئو قالب,استخدام سئو کار,دلیل استفاده از سئو کار

چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟

تفاوتی نمی‌کند که شما در عرصه هنری فعالیت می‌کنید یا صاحب یک تجارت کوچک و یا حتی یک بیزنس بزرگ هستید؛ در هر زمینه‌ای که فعال هستید یک وب‌سایت پویا با رعایت استانداردها و اصول وب می‌تواند به کسب و کار و فعالیت شما رونق بدهد. کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و وب‌سایت خود را جدی بگیرید! فقط از منظر خودتان به سایتتان نگاه نکنید به این فکر کنید که مشتریان و بازدید کنندگان به دنبال چه کلماتی در موتورهای جستجو هستند و چطور می‌توان بازدیدکننده را یک مشتری تبدیل کرد؟ آیا آماری از بازدید سایت خود دارید؟ چقدر از وقت خود را صرف بررسی و تحلیل آمار سایتتان می‌کنید؟

سئو کار

چرا برای پیشرفت سایت به سئو کار نیاز داریم ؟

وبسایت ها در تمامی موضوعات و حیطه های کاری (niches) دارای رقیبان زیادی هستند . میلیون ها وبسایت وجود دارند و خیلی بیشتر از این مقدار به وجود خواهند آمد . اما حقیقت تلخ آن است که در هر موضوع و کلمه کلیدی ، تنها ۱۰ وبسایت اول در نتایج جست و جو میتوانند فروش مناسب داشته باشند و درآمد خوبی کسب کنند. شاید بگویید روش های دیگری برای جذب بازدید کننده هست چرا به سراغ آنها نرویم ؟ باید بگویم که زمانی که بازدید کنندگان در موتور های جست و جو مثلا “هندزفری بی سیم” را جست و جو میکنند ، نمیخواهند داستان های مربوط به این وسیله را بخوانند ، میخواهند آن را بخرند و این یعنی فرصت . شاید درصد موفقیت شما در این روش ۹۰% باشد ، اما اگر به سراغ روش های دیگر بروید زیر ۱۰% خواهد بود.

از هر بازاریاب آنلاینی و با تجربه ای در رابطه با فروش بیشتر بپرسید ، مسلما بهینه بودن برای موتور های جست و جو و مطالب خوب را پیشنهاد میدهد. اما فقط مطالب خوب برای افزایش رتبه کافی است ؟

مزایای استخدام سئوکار

موتور های جست و جو ، روبات هایی بیش نیستند که فقط کمی هوشمند عمل میکنند . آنها توانایی خواندن و فهمیدن مطالب خوب را ندارند و نمیتوانند به تنهایی بفهمند که کدام نوشته  خوب است و کدامین بد. پس چگونه میتوانند وبسایت ها را رتبه بندی کنند ؟ پاسخ ساده است ، با توجه به ارتباط کلمات کلیدی به متن و همینطور لینک های دریافتی و همینطور ، اماده بودن وبسایت برای پذیرایی از موتور های جست و جو . هیچ ابزار یا کاری نیست که به تنهایی بتواند رتبه سایت شما را در موتور های جست و جو افزایش دهد . در حقیقت ، بازاریابی آنلاین ، به چندین عامل در کنار هم نیاز دارد و تنها یک عامل کاری را از پیش نمیبرد . همینطور که مطالب خوب به سئو نیاز دارند ، سئو هم به مطالب خوب نیاز دارد.

کدام سئوکار را انتخاب کنم ؟

اگر دانش و زمان کافی برای انجام بهینه سازی را ندارید ، حتما باید یک سئوکار خوب را برای بهینه سازی وبسایتتان انتخاب کنید . سئو وبسایت شما را در موتور های جست و جو مطرح میکند ، پس میتواند به پیشرفت شما و برندتان کمک کند . سعی کنید برای سئو بودجه خیلی محدودی تعیین نکنید ، اینگونه میتوانید بیشتر از سئوکار خود توقع داشته باشد . چون سئو یک کار سخت و زمانبر است و اگر شخصی از شما هزینه بسیار پایین تقاضا میکند ، به سمتش نروید ! چون میتواند ضربه های زیادی به شما و وبسایتتان بزند . نمیگویم که به سراغ افراد با هزینه های بسیار بالا بروید ، اما به جز بحث های مالی و اتقصادی ، به عقلتان هم مراجعه کنید و ببینید که آیا سئو اینقدر ارزان است ؟

پس در مورد انتخاب سئوکار خود کمی هوشمندانه برخورد کنید . سعی کنید که اول نیاز هایتان را بسنجید و سپس به سراغ خدمات سئو بروید و انتخاب سئوکار بروید

 

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. سامانه پیام کوتاه گفت:

    ممنونم از راهنمایی و راه اندازی سایت خوبتان

  2. قیمت خودرو گفت:

    مرسی بابت مطلب.

  3. تصفیه فاضلاب بیمارستانی گفت:

    بسیار مفید و کاربردی، خیلی خوب، مرسی.

  4. بهینه سازی سایت گفت:

    خیلی مطلب مفیدی بود
    استفاده کردیم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *