آموزش شروع لینک سازی برای سئو سایت خود

آموزش شروع لینک سازی برای سئو سایت خودReviewed by Mehdi on Sep 30Rating: 4.0آموزش شروع لینک سازی برای سئو سایت خودآموزش شروع لینک سازی برای سئو سایت خودت اطلاعاتی درباره SEO جستجو کنید و به سرعت سه موضوع بزرگ را کشف خواهید کرد: محتوا ، تجربه کاربر و پیوندها سئو سایت

آموزش شروع لینک سازی برای سئو سایت خود

اطلاعاتی درباره SEO جستجو کنید و به سرعت سه موضوع بزرگ را کشف خواهید کرد: محتوا ، تجربه کاربر و پیوندها. اگر تازه با سئو کار خود را شروع کرده اید ، این موضوع آخر به نظر می رسد گیج کننده تر و چالش برانگیز تر از سایرین باشد. این بدان دلیل است که ، گرچه محتوا و تجربه کاربر تحت کنترل ما است ، پیوندها حداقل به طور کامل نیستند.

به این پست فکر کنید به عنوان یک نسخه سریع و کثیف از راهنمای مبتدی برای فصل SEO در ساخت پیوند. ما قطعاً توصیه می کنیم که آن را بخوانید ، اما اگر به موقع کوتاه هستید ، این نسخه تغلیظ شده به شما یک مرور کلی در مورد اصول اولیه و همچنین نکات عملی می پردازد که می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

بیایید به آن برسیم!

“پیوندهای ساختمان” به چه معنی است؟
لینک سازی اصطلاحی است که در سئو برای توصیف روند افزایش تعداد لینک های خوب از وب سایت های دیگر به خود شما استفاده می شود.

چرا پیوندها اینقدر مهم هستند؟ آنها یکی از معیارهای اصلی (گرچه تنها نیست!) گوگل برای تعیین کیفیت و قابلیت اطمینان یک صفحه استفاده می کند. شما می خواهید پیوندهایی از وب سایت های معتبر و معتبر برای تقویت اقتدار سایت خود در موتورهای جستجو داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف پیوندها ، به پست Cyrus Shepard بنگرید. همه پیوندها به طور برابر ایجاد نشده اند: ۲۰ گرافیک جدید در مورد ارزیابی لینک های Google.

“ایجاد پیوندها” SEO معمولی است ، اما مستحق باز کردن است یا ممکن است در مورد این روش تصوری اشتباه داشته باشید. Google از مردم می خواهد به صفحات خارج از اراده خود پیوند دهند ، زیرا آنها برای آن محتوای در آن صفحه ارزش قائل هستند. Google نمی خواهد که افراد به صفحات پیوند دهند زیرا به آنها پرداخت شده یا انگیزه داده شده اند ، یا خودشان به وب سایتهای خود پیوند ایجاد می کنند – این نوع پیوندها باید از ویژگی “nofollow” استفاده کنند. می توانید اطلاعات بیشتری درباره آنچه فکر می کند گوگل در مورد پیوندها در دستورالعمل های مدیر وب سایت خود بخواند ، بخوانید.

نکته اصلی که باید بخاطر بسپارید این است که پیوندها به صفحات شما بخش مهمی از سئو هستند ، اما گوگل نمی خواهد شما آنها را بپردازید یا خود ایجاد کنید ، بنابراین عمل “ایجاد پیوندها” واقعاً بیشتر فرایند “کسب لینک” است. – بیایید داخل شوید.

چگونه می توانم پیوند ایجاد کنم؟
اگر Google نمی خواهد شما خودتان پیوند ایجاد کنید یا هزینه ای برای آنها بپردازید ، چگونه می توانید آنها را بدست آورید؟ روشهای مختلف زیادی وجود دارد ، اما ما برخی از اصول اولیه را بررسی خواهیم کرد.

تجزیه و تحلیل شکاف پیوند
یکی از روشهای رایج برای شروع کار در ایجاد لینک این است که به پیوندهای رقبای خود نگاه کنید ، اما شما نمی کنید. این است که اغلب به عنوان یک تجزیه و تحلیل بک گراند رقیب یا آنالیز شکاف پیوندی گفته می شود. می توانید یکی از این موارد را با استفاده از ابزار تقاطع لینک Link Mozr Explorer انجام دهید.

Link Intersect نگاهی اجمالی به استراتژی پیوند رقیب شما نشان می دهد. من و میرام ، من راهنمایی را نوشتیم که چگونگی استفاده از Link Explorer و ارتباط با پیوندهایی که می یابید را توضیح می دهد. این امر به طور خاص به مشاغل محلی رهنمون شده است ، اما برای شروع کار با ساختن لینک بسیار مفید است.

دسترسی به ایمیل
دستیابی به مهارت برای ایجاد پیوند ، دسترسی به ایمیل است. به یاد داشته باشید ، پیوندهایی به سایت شما باید توسط دیگران ایجاد شود ، بنابراین برای اینکه بتوانید آنها را به محتوای خود پیوند دهید ، باید در مورد آن به آنها بگویید! دستیابی به سرما همیشه مورد تأیید قرار می گیرد ، اما در اینجا مواردی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

ارتباط مستقیمی برقرار کنید: مردم خیلی تمایل دارند اگر شما را بشناسند به شما کمک کنند. قبل از اینکه از آنها بخواهید پیوند برقرار کنید ، با آنها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و رابطه برقرار کنید.
چیزی با ارزش ارائه دهید: فقط از کسی نپرسید که به شما پیوند دهد – به آنها بگویید که آنها چه فایده ای دارند! مثال: ارائه یک پست مهمان به ناشر مطلوب محتوا.
کسی باشید که می خواهید به آن پیوند دهید: قبل از اینکه از کسی بخواهید به محتوای شما پیوند بخورد ، از خودتان سؤالاتی بپرسید ، “آیا این موضوع را به اندازه کافی با ارزش پیدا می کنم تا به آن لینک دهم؟” و “آیا این نوع محتوا است که این شخص دوست دارد به آن پیوند دهد ؟ ”
تعداد مقالات بیشتر در وبلاگ Moz وجود دارد که آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره تأثیرگذاری ایمیل خود را کسب کنید ، بررسی کنید:

دسترسی به لینک خود را شارژ کنید! ۵ نکته برای موفقیت – جمعه وایت برد
پیوند ساختمان در سال ۲۰۱۹: با کمی کمک از دوستان خود دریافت کنید
چگونه میزان پاسخگویی ایمیل ما را از ۸٪ به ۳۴٪ افزایش دادیم
چرا شما باید دفترچه راهنمای پخش دختر من را برای دستیابی به اطلاعات ایمیل موثر بدزدی کنید
تخصص خود را با استفاده از خدماتی مانند HARO مشارکت کنید
وقتی تازه کار را شروع کردید ، خدماتی مانند Help a Reporter Out (HARO) عالی هستند. هنگامی که به عنوان یک منبع ثبت نام می کنید ، شروع به دریافت درخواست روزنامه نگاران نیاز به نقل قول برای مقالات خود خواهید کرد. همه درخواست ها مربوط به شما نخواهند بود ، اما در جستجوی آنهایی باشید که هستند. اگر روزنامه نگار از زمین شما خوشش می آید ، ممکن است نقل قول شما را در مقاله خود با پیوند به وب سایت شما ارائه دهد.

از اینجا کجا بروم؟
امیدوارم که این یک دوره خرابی مفید برای دنیای ایجاد لینک باشد! اگر می خواهید یادگیری خود را حفظ کنید ، توصیه می کنم این دوره آموزشی ویدیویی رایگان را از آکادمی HubSpot که به دنبال یافتن راهبرد مناسب SEO ، از جمله نحوه استفاده از Moz Link Explorer برای ایجاد لینک است ، بررسی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *