۱۰ اشتباه در لینک سازی برای سئو سایت که باید آنها را نادیده بگیرید

10 اشتباه در لینک سازی برای سئو سایت که باید آنها را نادیده بگیریدReviewed by Mehdi on Sep 30Rating: 4.510 اشتباه در لینک سازی برای سئو سایت که باید آنها را نادیده بگیرید10 اشتباه در لینک سازی برای سئو سایت که باید آنها را نادیده بگیرید - سئو سایت برای افزایش رتبه - لینک سازی سایت سئو وب سایت سئو فا پیوندهای بیشتری به دست می آورید

سئو سایت

لینک سازی

۱۰ اشتباه در لینک سازی برای سئو سایت که باید آنها را نادیده بگیرید

حتی اگر ایجاد پیوند بیش از یک دهه تجارت داشته باشد ، مشخص است که هنوز هم سردرگمی عظیمی در اطراف آن وجود دارد.

هر چند وقت یک بار ، یک غذای بزرگ وجود دارد. برخی از این بحث ها و استدلال ها صرفاً ناشی از ضرورت پر کردن خلاء مطالب است ، اما برخی از آنها ناشی از نگرانی واقعی و سردرگمی هستند: سئو سایت

“برای پیوندها درخواست نکنید!”

“یک چنگال را در آن بچسبانید ، ارسال مهمان انجام می شود!”

“سعی کنید از ایجاد لینک جلوگیری کنید!”

SEO یک صنعت همیشگی است؛ آنچه ممکن است دیروز کار کند ممکن است امروز کار نکند. کارمندان Google همیشه به این امر کمک نمی کنند. در واقع ، آنها اغلب سوخت را به آتش اضافه می کنند. به همین دلیل می خواهم امروز نقش “پیوند ساخت اسطوره و شلوغ” را بازی کنم. من بیش از ده سال در ساخت لینک گذرانده ام و همه آن را دیده ام.

۱۰ اشتباه در لینک سازی سئو سایت

من از پنگوئن دور بودم و هر تکرار از آن زمان تاکنون. من برای راه اندازی Hummingbird در اطراف بودم. و من حتی برای دیدن فیلم های مت کاتز حتی دور هم بودم.

بنابراین ، اگر هنوز در مورد ایجاد پیوند سردرگم هستید ، مطالعه کنید تا ده مورد از بزرگترین اسطوره های موجود در تجارت را برطرف کنید.

۱. اگر آن را بسازید ، آنها می آیند
در بین بسیاری از بازاریابان دیجیتال و سئو سؤالات وجود دارد که اگر شما به سادگی محتوای عالی و منابع ارزشمند ایجاد کنید ، کاربران به سمت شما خواهند آمد. اگر از قبل یک مارک / وب سایت کاملاً شناخته شده دارید ، می تواند یک جمله واقعی باشد. با این حال ، اگر شما مانند اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها – از خارج به دنبال آن هستید – این می تواند یک ذهنیت کشنده باشد.

برای اینکه مردم بتوانند شما را بیابند ، باید جاده هایی بسازید که آنها را به جایی که می خواهید هدایت کنید. اینجاست که ساختمان پیوند وارد می شود.

اکثر افرادی که در Google جستجو می کنند ، روی نتایج ارگانیک کلیک می کنند. در حقیقت ، برای هر کلیک روی یک نتیجه پولی در گوگل ، ۱۱.۶ کلیک برای نتایج ارگانیک وجود دارد!

و برای ایجاد رتبه بندی خود در موتورهای جستجو ، به لینک نیاز دارید.
که مرا به اسطوره دوم شما در مورد پیوندها می رساند.

۲. برای رتبه بندی به لینک ها نیاز ندارید
من نمی توانم باور کنم که هنوز هم افرادی هستند که در سال ۲۰۱۹ فکر می کنند ، اما وجود دارد. به همین دلیل اخیراً یک مطالعه موردی را در رابطه با پروژه ای که در آن کار می کردم منتشر کردم.

به طور خلاصه ، هرچه بک لینک های معتبرتر و معتبری که توانستم بسازم ، بالاتر می رود و سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالاتر است. این به این معنا نیست که پیوندها تنها عامل الگوریتم گوگل هستند که اهمیت دارند ، اما شکی نیست که یک پروفایل بک لینک قوی و مرتبط با آن به طول می انجامد.

۳. فقط با موضوع قدرت دامنه بالا پیوند دارد
به عنوان یک سازنده لینک ، مطمئناً باید به دنبال سایت های هدف با معیارهای بالا باشید. با این حال ، آنها تنها چشم اندازهایی نیستند که باید برای شما مهم باشند.

گاهی اوقات یک دامنه کم (DA) فقط می تواند نشانه ای از سایت جدید باشد. اما اندازه گیری ها را برای یک لحظه فراموش کنید. در کنار اقتدار ، اهمیت آن اهمیت دارد. اگر یک چشم انداز لینک کاملاً به وب سایت شما مرتبط است ، اما دارای DA کم است ، باز هم باید آن را هدف قرار دهید. در حقیقت ، اکثر سایت هایی که مورد توجه شما قرار می گیرند ، به احتمال زیاد بیشترین اندازه گیری های چشم نواز را نخواهند داشت ، و دقیقاً به این دلیل است که بسیار ناچیز هستند. اما بیشتر از اینها ، ارتباط از DA مهمتر است.

وقتی فقط روی معیارها تمرکز می کنید ، فرصتهای کاملاً مرتبط را از دست نخواهید داد. پیوندی که سیگنالهای اعتماد را ارسال می کند با ارزش تر از پیوندی است که توسط معیارهای طراحی شده توسط اشخاص غیر از Google مهم تلقی شده است.

دلیل دیگر دلیل این امر این است که الگوریتم Google به دنبال تنوع در نمایه بک لینک شما است. ممکن است فکر کنید که نمایه ای با بیش از ۱۰۰ پیوند ، که همه دارای ۹۰+ DA هستند ، آرزو خواهد بود. در حقیقت ، گوگل به عنوان مظنون به آن نگاه خواهد کرد. بنابراین ، در حالی که شما باید به طور کامل سایت های بالا را هدف قرار دهید ، از “بچه های کوچک” غافل نشوید.

۴- شما باید به صفحات پول خود پیوند ایجاد کنید
وقتی می گویم “صفحات پول” ، منظورم صفحاتی است که شما به طور خاص به دنبال تبدیل آن هستید ، خواه کاربران آن به هدایت یا منجر به فروش شود.

فکر می کنید اگر می خواهید برای ساخت بزرگراه های دیجیتالی که باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما می شود ، تلاش کنید ، می خواهید همه این ترافیک ها این صفحات پولی را پیدا کنند ، درست است؟ سئوفا

اگرچه در واقعیت ، شما باید رویکرد کاملاً متضادی را اتخاذ کنید. اول از همه ، نزدیک شدن به سایتهایی که در طاقچه شما هستند و از آنها بخواهید که به صفحات پول شما پیوند دهند ، بسیار ناخواسته یا تهاجمی به نظر می رسند. شما خود را با پای تیراندازی می کنید.

اما مهمتر از همه ، این صفحات پول معمولاً صفحاتی نیستند که دارای اطلاعات با ارزش هستند. وب مسترها به احتمال زیاد به صفحه ای با اطلاعات پرشور یا محتوا کاملاً ظریف ایجاد شده پیوند دارند ، نه صفحه ای که محصولات یا خدمات شما را نشان می دهد.

ایجاد پیوند به داراییهای قابل پیوند شما (بیشتر از اینها در ثانیه) شانس موفقیت شما را افزایش می دهد و در نهایت باعث افزایش مشخصات صفحات پول شما در دراز مدت نیز خواهد شد.

۵- شما باید بهترین ، آموزنده ترین دارایی قابل پیوند را ایجاد کنید
اگر دقیقاً با یک دارایی قابل پیوند آشنا نیستید ، این صفحه در وب سایت شما است که به طور خاص برای جذب پیوندها / اشتراک های اجتماعی طراحی شده است. دارایی ها می توانند به اشکال مختلف بیایند: صفحات منبع ، فیلم های خنده دار ، بازی ها و غیره.

مطمئناً دارایی های قابل پیوند روی درختان رشد نمی کنند ، و روند ارائه ایده برای یک دارایی قابل پیوند با ارزش آسان نخواهد بود. به همین دلیل است که بعضی افراد به “تکنیک آسمان خراش” اعتماد می کنند. ”

این یک تکنیک کاملاً ناکارآمد نیست ، اما نباید احساس کنید که مجبور هستید این کار را انجام دهید.

دارایی های قابل اتصال نیازی به گزارش های “کلمات کلیدی” سنگین یا کلمات سنگین نیستند. به جای ساختن چیزی که واقعاً ضربات کلمات رقیب شما را ضرب و شتم می کند ، تحقیق خود را انجام دهید و بر ساختن یک منبع معتبر که مردم در طاقچه شما به آن علاقه مند هستند ، تمرکز کنید.

ارزش یک دارایی قابل پیوند با پیدا کردن زاویه مناسب و صحت اطلاعاتی که ارائه می دهید بیشتر از مقدار است.

۶. هرچه ایمیل بیشتری ارسال کنید ، پیوندهای بیشتری به دست می آورید
چندین سئو سئو را می شناسم که دوست دارند یک شبکه گسترده ایجاد کنند – آنها برای هر کس و هر شخصی ایمیل ارسال می کنند که حتی کمترین ارتباط از اقتدار را در طاقچه خود دارد. این یک اصل فروش قدیمی است: این ایده که مکالمات بیشتر منجر به خرید / تبدیل بیشتر شوند. و در واقع در فروش ، معمولاً این اتفاق می افتد.

در ساختمان پیوند؟ نه زیاد

این امر به این دلیل است که ، در ایجاد پیوند ، شانس شما برای پیوند شخصی با شما وقتی که دسترسی شما ارسال شود متفکر / شخصی تر است ، افزایش می یابد. وب مسترها ایمیل هایی را در بالای ایمیل های بالای ایمیل ارسال می کنند ، به حدی که انتقال از طریق رایانه های عمومی به راحتی امکان پذیر است.

آنها باید در رابطه با ارزش پیوند با سایت شما به طور مؤثر ترغیب شوند. اگر تصمیم به ارسال ایمیل به هر سایتی با پالس دارید ، دیگر فرصت ندارید برای هر سایت هدفمند با ارزش دسترسی ویژه ای برقرار کنید.

۷. تنها مزیت ساخت لینک الگوریتمی است
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، پیوندها برای الگوریتم Google اساسی هستند. هرچه پیوندهای بک لینک با کیفیت بیشتری ایجاد کنید ، احتمال دارد که برای کلمات کلیدی هدف خود در Google رتبه بندی کنید.

این modus operandi برای ایجاد لینک است. اما تنها دلیل ایجاد پیوند نیست. در حقیقت ، چندین مزیت غیر الگوریتمی وجود دارد که پیوند ساختمان را می تواند فراهم کند.

اول از همه ، دید مارک وجود دارد. ایجاد لینک باعث می شود تا در دراز مدت نه تنها برای Google بلکه برای کاربران در کوتاه مدت قابل رویت باشد. هنگامی که یک کاربر با پیوند شما به فهرست منابع می آید ، آنها فکر نمی کنند که چگونه از رتبه شما در Google سود می برد. آنها فقط ممکن است روی پیوند شما کلیک کنند و درست در آنجا و آنجا کلیک کنند.

ایجاد پیوند همچنین می تواند به ایجاد روابط منجر شود. به دلیل ماهیت ساخت پیوند ، در پایان با بسیاری از تأثیر گذاران بالقوه و چهره های قدرت در طاقچه خود گفتگو می کنید. این مکالمات لازم نیست به محض قرار دادن پیوند شما پایان یابد.

در واقع ، اگر مکالمات هر وقت به اینجا ختم می شوند ، بازاریابی را اشتباه انجام می دهید. از این واقعیت استفاده کنید که توجه آنها را داشته باشید و ببینید چه کارهای دیگری را می توانید برای یکدیگر انجام دهید.۱۰ اشتباه در لینک سازی سئو سایت

۸. شما فقط باید لنگرهای بازی دقیق را دنبال کنید
همه اسطوره ها از داستان های کامل و مطلق متولد نشده اند. برخی از اسطوره ها به دلیل وجود عنصر حقیقت برای آنها ادامه می یابند یا در حقیقت صدق می کردند. استفاده از متن دقیق لنگر مطابقت چنین اسطوره ای است.

در قدیم ساخت سئو / پیوند ، یکی از بهترین راه های پیشروی استفاده از کلمات کلیدی / نام تجاری هدف شما به عنوان متن لنگر برای لینک های پشتی شما بود. چاشنی کلمات کلیدی و پنهان کاری نیز به ویژه مؤثر بود.۱۰ اشتباه در لینک سازی سئو سایت

اما زمان در سئو تغییر کرده است ، و من اکثراً برای بهتر استدلال می کنم. وقتی Google نمایه بک لینک را می بیند که فقط از دو متن متن لنگر استفاده می کند ، اکنون در حال مجازات هستید. اکنون این اسپم محسوب می شود. از نظر گوگل ، به نظر نمی رسد یک نمایه بک لینک طبیعی باشد.

به همین ترتیب ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که کیفیت پیوند به خودی خود بسیار مهمتر از متن لنگر است که با آن همراه است.

واقعاً باید از دست شما خارج باشد. هنگامی که به روش صحیح پیوند می دهید ، با مدیرانی که لینک شما را منتشر می کنند همکاری می کنید. شما کنترل صد در صد از وضعیت را ندارید ، و مدیر وب سایت غالباً با استفاده از متن لنگر مورد نظر خود به پایان می رسد.

بنابراین مطمئن باشید ، باید لینکهای داخلی خود را با متن لنگر بهینه شده در صورت امکان بهینه کنید ، اما به خاطر داشته باشید که بهتر است توزیع متن لنگر متنوعی داشته باشید.

۹- ایجاد لینک به توانایی های فنی احتیاج دارد
در کنار اینکه سازنده لینک هستم ، کارفرمای نیز هستم. هنگام استخدام سازندگان لینک دیگر ، یکی از شک و تردیدهایی که اغلب با آن روبرو می شوم مربوط به مهارت های فنی است. بسیاری از افراد که با ایجاد لینک نا آشنا هستند فکر می کنند که به کد نویسی یا توانایی توسعه وب احتیاج دارد.

اگرچه داشتن چنین توانایی هایی مطمئناً در تلاش برای ایجاد پیوند به شما آسیب نمی رساند ، من اینجا هستم تا به شما بگویم که اصلاً لازم نیستند. ایجاد لینک بیشتر از آنکه دانستن چگونگی نوشتن حلقه در جاوا اسکریپت است بیشتر به خلاقیت ، ارتباطات و استراتژی می پردازد.

اگر این توانایی را دارید که به طور مؤثر ترغیب کنید ، محتوای ارزشمند ایجاد کنید یا روندها را شناسایی کنید ، می توانید پیوندهایی بسازید.

۱۰. همه پیوندهای زیر مقدار برابر دارند
همه پیوندها به طور یکسان ایجاد نمی شوند ، و من حتی در مورد تفاوت بین پیوندهای پیگیری و پیوندهای دنبال نشده صحبت نمی کنم. در واقع ، تفاوت هایی وجود دارد که باید میان لینک های دنبال شده فقط دنبال کنید.

به عنوان مثال ، پیوندهای .edu را می آوریم. این پیوندها برخی از مورد جستجوی سازندگان پیوند هستند ، زیرا تصور می شود که قدرت ناکافی را دارند. بیایید بگوییم که شما دو لینک از همان وب سایت .edu دارید. آنها هر دو در یک دامنه هستند ، دارای یک اقتدار هستند ، اما در صفحات مختلف قرار دارند. یکی در صفحه بورس تحصیلی و دیگری در صفحه منابع استاد است که به دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

هر دو آنها پیوندهای زیر را دنبال می کنند ، بنابراین ، به طور طبیعی ، هر دو باید وزن یکسان داشته باشند ، درست است؟

مردود شدن. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که تفاوت بین یک لینک سخت درآمد و پیوندی را که فقط در مورد هر کسی می توانند ارسال کنند ، می دانند.

در کنار این ، قرار دادن پیوند در یک صفحه دارای اهمیت است. حتی اگر دو پیوند دقیقاً در همان صفحه باشند (نه فقط در همان دامنه) پیوندی که بالاتر از حد باشد (پیوندی که می توانید بدون پیمایش مشاهده کنید) وزن بیشتری خواهد داشت.

نتیجه
لینک سازی و سئو ، علوم موشکی نیستند. سردرگمی زیادی در آنجا وجود دارد ، به لطف این واقعیت که استانداردهای Google به سرعت تغییر می کنند و عادات قدیمی سخت می میرند ، و جوابها و راهکارهای مورد نظر شما همیشه واضح نیستند.

گفته می شود ، نکات فوق برخی از بزرگترین و گسترده ترین اسطوره های صنعت است. امیدوارم بتوانم آنها را برای شما پاک کنم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *